Tuesday, May 20, 2008

Arthur? Merlin?

Hvor er dere?

Var det ikke dere jeg skulle fortelle om?

7 comments:

  1. Ja, Arthur, Merlin! Mulig dæm ligg fanga i særæmne mitt fra i fjor?

    ReplyDelete
  2. Så det er der de fanga? Den varianten har jeg ikke hørt før. Til evig tid? Eller til de en gang skal komme tilbake og gjensreise det gamle riket?

    ReplyDelete
  3. Jupp, ska nok driv litt gjenreising av gamle riker, men akkurat no e dæm på feri, så æ tru itj vi må plag dæm fer my ;)

    ReplyDelete
  4. Merlin er det ikkje så nøye med, syns eg, og Arthur er no grei nok. Men Lancelot. Sukk. Det er litt Jonas Gahr Støre over han.

    ReplyDelete
  5. Nå får du gi deg, Avil. Mer om det siden.

    ReplyDelete
  6. Kor e alle heltan hen?

    ReplyDelete
  7. De fløy omkring mellom trærne.

    Og der! To tredjedeler inne i forberedelsestida for fortellereksamen, skifter isla fortelling. Smart trekk? Panikk nå.

    Har en uke på meg nå til å innarbeide og strukturere og finslipe og finne et godt uttrykk for et gigantisk epos - og jeg skal fortelle det på et kvarter. Wish me luck!

    Takk for denne gang, Merlin. Håper vi sees igjen en annen gang.

    Og dere andre: Dere bør helst strukturere alle deres gjøremål til en grei og vakker enhet som jeg kan få tak i og formidle - og det litt kvikt!

    ReplyDelete