Tuesday, February 19, 2008

Men nå!

Nå går han. Pussig fyr, egentlig. Da han begynte å reise seg, hadde han ikke lært å sitte enda. Og nå begynner han så vidt å slippe taket når han står - og går med en gang. Flere skritt.

Og hvor begynte han med dette, mon tro? Hos dagpappaen sin, så klart.

Når man har blitt så stor at man går, kan man vel ikke kalles en Gnøff mer. Herved erklærer jeg derfor at Gnøff har blitt en Rins.

Og når vi først er inne på oppdateringer: Rinsen har lært seg forskjell på ku og sau, og han vet at kua sier øøø og sauen sier æææ. Noen hunder sier Bao. Og de aller fleste andre dyr (som for eksempel sommerfugler) brøler skumle, ville brøl.

3 comments:

  1. Det høres utrooolig spennende ut med brølende sommerfugler. Åh, som jeg gleder meg til å få høre det på ordentlig.

    Søskenbarn-Anna skal forresten være sommerfugl på karneval på fredag, definitivt en brølende en!

    ReplyDelete
  2. Nå kan vi si ååååh, han går :) Gleder meg til å observere både det og brølende sommerfugler (!)snart! Husk at jeg bor nesten rett rundt hjørnet ;)

    ReplyDelete
  3. Oppdatering på sommerfugl-fronten: Nå sier den vov vov!

    ReplyDelete