Sunday, February 3, 2008

So now I'm back - from outer space...

Lingvistikknerdantennene er pakka pent sammen og lagt i skrivebordsskuffen, som altså ikke er der skuffene var før, fordi der skuffene var før har det altså vært brann. Skrivebordsskuffen der lingvistikknerdantennene er lagt befinner seg altså i Gok. Det er der vi bor. Det er ganske fint i Gok, og det går buss hver morgen.

Lingvistikknerdantennene er bytta ut med et fortellerbelte, et faktisk veldig fint belte. Jeg gleder meg til å få enda finere og finere belte, og tenker at det hadde vært fint å fortsette å ha det på når jeg er ferdig på skolen. Kanskje det går an å ha både belte og antenner? Kanskje ikke samtidig, men i hvert fall litt om hverandre. Eller kanskje samtidig.

3 comments:

  1. Det er en gledens dag. Belter og antenner er tilbehør man sjonglerer med slik man vil, tror jeg. Heldigvis er ikke motepolitiet min nærmeste nabo.

    ReplyDelete
  2. Jeg visste ikke at man kunne gradere i fortelling?

    Uansett kan et belte være godt å ha når du skal begynne å bære rundt på kastekniver og flåtebyggingsverktøy igjen.

    ReplyDelete
  3. mimosa: Fint at du er glad. Takk for klestips.

    sungame: Du sier noe.

    ReplyDelete