Monday, September 24, 2007

Budbringeren II

Jeg har ikke tid til dette. Klipp-og-lim i dag.

  • Torgunn (i blogg om valget og sånn):
    Ta livet som det faller seg,
    ja, ta det som det faller seg!
    Gi blaffen i bekymringer og strev!
    For alt du trenger finner du
    i skognaturens pølsebud,
    så ta det som det faller seg,og le!
  • 3:40 AM
    isla sa...
    Hvem er pølsebudet? Synes pølsebudet det er OK at jeg leiter i ham/henne for å finne det jeg trenger? Hvordan skal jeg gå fram?
    10:48 AM
    Torgunn sa...
    Pølsebud e deinn typen bud som bærre plutsli dukke opp me pøls i hainna mens hainn søng den gode gamle schlæger. Deinn delen du trøng av bude, e d goe hjærte hains, så hainn hi ingen problem me å godta at mainn finn d mainn trøng.
    1:16 AM
    Torgunn sa...
    Ferøvri e framgangsmåten relativt ænkel. Still dæ rætt opp å ne å søng Som det faller seg-sangen så kjæm hainn flyganes. Mm.
    5:14 AM
    isla sa...
    Ok. Så det er ikke snakk om å ta pølsebudet som det faller seg, og le. Jeg syntes det hørtes litt slemt ut, nemlig. Jammen bra du fikk oppklart dette før jeg gjorde det.
    6:21 AM
    isla sa...
    En ting er å le når noen faller seg. Det er ikke pent. Men å så TA vedkommende (mens han/hun ligger nede?) - det ville liksom være virkelig i overkant...
    6:22 AM
    Torgunn sa...
    Jo, d e saint, men no e d jo heldivis bærre snakk om et pølsebud som prøve å gjør aindre lykkli. Saksopplysning: Ingen pølsebud kom til skade under denne sangen.

1 comment:

  1. Oooh..saksing fra andres blogg. Sampling. Meta. Postmoderne. Oooh.

    ReplyDelete