Thursday, October 9, 2008

Hurra for Filiokus!

I dag har jeg trolla! Bare kaffe, ikke bolle. Likevel kom Filiokus fram, og jeg har fått lov til å skrive både littegrann semesteroppgave og to forslag til retorikk-innlegg (ett innlegg for Bitzers retoriske situasjon og ett innlegg imot Bitzers retoriske situasjon - man driver jo med retorikk).

Se så!

Hvis alle klapper for Filiokus nå, blir han sikkert veldig glad. Kanskje han kommer tilbake? Det hadde jeg satt pris på. Jeg klapper for Filiokus. Vil dere være med?

En - to - tre:

*klapper for Filiokus*

5 comments:

  1. *klapper*

    Kan du fortelle meg kva ein kallar ein metafor som blir konkret?

    ReplyDelete
  2. *klapper også* Kom han igjen i dag?

    ReplyDelete
  3. Avil: Kanskje, hvis jeg visste hva du mener. En metafor som blir konkret åssen da?

    (Hvis jeg sier at kjæresten min og jeg befinner oss på to forskjellige planeter for tida - og så: Poff! Der satt jeg på Merkur og tvinna tommeltotter, lissom?)

    Ingling: Jeg så vel såvidt snurten av ham på fredag. Ikke veldig masse trolling. Litt kaffe, men ikke bolle. Hvis jeg husker riktig.

    ReplyDelete
  4. Filiokus takker for applaus!

    ReplyDelete
  5. Oi, avil. Jeg er vel treig, jeg. Troll i ord, sant?

    ReplyDelete