Wednesday, October 1, 2008

Ser du jeg har fått den, ser du jeg har fått den...

Jess, jess, jess! Jeg har fått tak i både førsteutgaven og andreutgaven av Deep Down in the Jungle!

Til alle dere andre som hadde håpa å få låne Deep Down in the Jungle på biblioteket: Jeg kom først! Og jeg skal sammenligne dem, nemlig, så jeg trenger begge to. Og jeg tenker å fornye lånet!

Moahahaha!

Og Roger D. Abrahams, din psykoanalyse-raring: Nå skal du analyseres! Now, how does that feel? Hæ? Hæ?!

Tihi. Jeg tror jammen jeg gleder meg til å skrive semesteroppgave.

6 comments:

  1. "Og Roger D. Abrahams, din psykoanalyse-raring: Nå skal du analyseres! Now, how does that feel? Hæ? Hæ?!"

    Ha, ha, ha! Gi'n inn! Morra hans har skylda!

    ReplyDelete
  2. Han sier unnskyld. Men jeg veit jo ikke om han mener det?

    ReplyDelete
  3. Oi. Og her kom det jammen et helt lite fortellingsforskningsmanifest! Jammen kjekt å ha, Roger. Takk skal du ha. Nå veit jeg litt mer om hvor jeg har deg, lissom.

    ReplyDelete
  4. Har egentli aldri vurdert om jeg ville ha tak i hverken første elelr andreutgaven av denne jungelboken. Burde jeg det???

    ReplyDelete
  5. Hvis du liker rare fortellinger på rim fra seint 50-tall (mest om bad ass motherfuckers som skyter folk og puler). Eller om du kanskje er interessert i rap-ens røtter.

    Hm. Ja, det hørtes nok i grunnen akurat ut som Storesøster...

    ReplyDelete